Průvodce vyúčtováním

Připravili jsme pro vás průvodce vyúčtováním, podívejte se na něj kliknutím sem. Najdete zde vzor faktury a informace o tom, jak zaplatit z faktury.


Trvalým příkazem

Nejoblíbenější
1-2 pracovní dny

Částka je každý měsíc stejná, takže jednou nastavíte příkaz a už se o nic nestaráte. Pro platby trvalým příkazem použijte "variabilní symbol pro trvalý příkaz".


Kartou přes tyto webové stránky

ihned

Okamžitá platba pro všechny platby a zálohy.


Kartou přes zákaznickou sekci stránek

ihned

Po přihlášení do zákaznické sekce můžete na jedno kliknutí vyrovnat platební kartou celý nedoplatek.


Jednorázovým příkazem

1-2 pracovní dny

Každý měsíc dostanete fakturu a tu zaplatíte bankovním převodem, jak jste zvyklí - třeba ze svého internetového bankovnictví. Každá faktura má svůj vlastní variabilní symbol, který je zároveň číslem dokladu.


QR platbou

1-2 pracovní dny

Každá naše faktura obsahuje QR kód pro rychlou platbu z mobilní aplikace vaší banky.

Platby pomocí QR kódu jsou přijímány rovněž na pobočce jako bezhotovostní metoda.


Kartou na pobočce

ihned

Přijímáme všechny běžné typy platebních karet.

Otevírací doba:
Po – Pá 8:00 – 16:00 hodin


V hotovosti na pobočce

ihned

V sídle firmy z bezpečnostních důvodů nedržíme hotovost a snadno se stane, že nebudeme mít drobné na vrácení. Pokud tedy platíte v hotovosti na naší pobočce, ujistěte se předem, že máte přesný obnos, nebo provedeme zálohovou platbu na další období.


V hotovosti v bance

1-2 pracovní dny

Každé naše vyúčtování můžete zaplatit v hotovosti na kterékoli pobočce Fio banky v ČR a SR. Ale dejte pozor, banka za vklad třetí osobou účtuje regulační poplatek 90 Kč/€ 3. A ten budete muset zaplatit v bance vy.


Poštovní poukázkou

týden

Každý měsíc můžete do schránky dostat tištěné vyúčtování s předvyplněnou poštovní poukázkou (složenkou). Zasílání tištěného vyúčtování je zatíženo poplatkem a je třeba uvažovat i poplatek poště za zprocesování platby téměř 50 Kč.

Máte problém s platbou za naše služby? Spletli jste se v platebních údajích, nemůžete je najít, nejste si jistí, jestli platba došla? Na každý problém máme řešení. Projděte si nejčastější dotazy nebo nás kontaktujte.

Poslal/a jsem platbu, a přesto mi přišla upomínka? Průvodce vyúčtováním