Před vyplněním formuláře zkuste
Restart zařízení
Nejprve restartujte své zařízení (počítač, tablet, mobil, ...).
Restart sítě
Provedli jste restart modemu, routeru nebo switche odpojením od napájení na 10 sekund.
Kontrolu připojení
Ujistěte se, že počítač je připojen na Wi-Fi nebo kabelem.
Nahlaste poruchu
Pokud problémy přetrvávají, vyplňte formulář níže.
Nahlášení poruchy
Vyplňte požadované údaje a my ihned započneme s řešením.
Po odeslání formuláře
Dostanete SMS
Pošleme vám SMS s číslem požadavku a časem přijetí požadavku.
Dispečer ihned řeší
Náš dispečer vzdáleně začíná řešit vaší poruchu.
Technik jede
Pokud je to nutné, pošleme k vám technika.
Spokojený zákazník
Spokojený zákazník.
Prostřednictvím tohoto formuláře můžete pohodlně nahlásit případnou poruchu našich služeb.
Všechny potřebné informace se dostanou ke kolegům, kteří mají zrovna službu, a Váš požadavek začnou řešit co nejdříve.
Ještě než formulář vyplníte, ujistěte se, že jste:
- Provedli restart počítače,
- počítač připojili na wifi nebo kabelem do routeru,
- provedli jste restart modemu, routeru nebo switche.
Ve formuláři stačí z kontaktních údajů vyplnit jen telefonní číslo, podle něj vás dohledáme.