Co je to OKU?

OKU je čtrnáctimístný kód, přidělený vaším operátorem. Jedná se o náhradu za dříve používaný kód ČVOP - číslo výpovědi opouštěného poskytovatele. Je to tedy jediný identifikační údaj při přenosu telefonního čísla mezi operátory.

Na rozdíl od ČVOP, o který jste si museli u operátora zažádat, OKU vám bude přiděleno automaticky spolu s telefonním číslem po uzavření Účastnické smlouvy. Rozdílná je také platnost kódu, zatímco ČVOP bylo platné pouze 65 dní, vaše OKU je platné po celou dobu trvání vaší Účastnické smlouvy.

Proto z bezpečnostních důvodů své OKU nikdy nikomu neříkejte ani jinak veřejně nešiřte.

Příklad kódu

8119 XXXXXXXXXX
9119 XXXXXXXXXX

8 začíná OKU pro mobilní telefonní číslo

9 začíná OKU pro pevné telefonní číslo

11 je kód vašeho operátora (může být i 12, 13, 14, 15)

9 je virtuální kód operátora

X jsou ostatní čísla pro kontrolu správnosti

Kde najdu své OKU?

OKU u naší společnosti naleznete na podepsané smlouvě.

U operátora O2 najdete v aplikaci Moje O2, u Vodafone v aplikaci Můj Vodafone a u T-mobile OKU u T-Mobilu v zákaznické sekci Můj T-Mobile.

OKU je platné po celou dobu trvání vaší Účastnické smlouvy.