Co je to OKU?
OKU je čtrnáctimístný kód, přidělený vaším operátorem. Jedná se o náhradu za dříve používaný kód ČVOP - číslo výpovědi opouštěného poskytovatele. Je to tedy jediný identifikační údaj při přenosu telefonního čísla mezi operátory.
Na rozdíl od ČVOP, o který jste si museli u operátora zažádat, OKU vám bude přiděleno automaticky spolu s telefonním číslem po uzavření Účastnické smlouvy. Rozdílná je také platnost kódu, zatímco ČVOP bylo platné pouze 65 dní, vaše OKU je platné po celou dobu trvání vaší Účastnické smlouvy.
Proto z bezpečnostních důvodů své OKU nikdy nikomu neříkejte ani jinak veřejně nešiřte.
Příklad kódu
9119 XXXXXXXXXX
8 začíná OKU pro mobilní telefonní číslo
9 začíná OKU pro pevné telefonní číslo
11 je kód vašeho operátora (může být i 12, 13, 14, 15)
9 je virtuální kód operátora
X jsou ostatní čísla pro kontrolu správnosti
Kde najdu své OKU?
OKU u naší společnosti naleznete na podepsané smlouvě.
U operátora O2 najdete v aplikaci Moje O2, u Vodafone v aplikaci Můj Vodafone a u T-mobile OKU u T-Mobilu v zákaznické sekci Můj T-Mobile.
OKU je platné po celou dobu trvání vaší Účastnické smlouvy.